A Puglia -i kalandjaink kezdődik: Bari, Monopoli, valamint Polignano

Annyira történt a múlt héten, inkább úgy érzi, mintha egy hónap volt. Mióta újraegyesítettem Olaszország gyönyörű délkeleti részén, Puglia -ban, a Romance asszony, valamint én is sokat néztem ki gyalog.

Valójában, ha az iPhone-os pedométereinket bármilyen módon megbízni kell, akkor a múlt héten több mint 80 km-re emelkedtünk az ősi városok köré sétálva, lenyűgöző adriai strandokon evezve, valamint a fenyegető római, gótikus, mint a tip-lábujjjal. valamint a barokk katedrálisok. A legtöbb, egyébként flip-flop-ban felléptem-valamint szinte volt.

Tehát csatlakozzon hozzánk, amikor az európai Odüsszea következő szakasza megkezdődik!

Jim & Christina XX

Ez a Mrs. Romance fotóműhelyének utolsó napja a kedves Carla Coulsonnal. Mindent, amit hallottam, hihetetlen hete volt néhány értékes új készség felfedezésével, amelyet minden bizonnyal látni fogja a következő napokban – még a közzététel online oldalain is.

Mellesleg, ne aggódjon – Romance asszony nem vezette el Carla -t a kerékpáron. Végül is nem használtak semmilyen sisakot.

Ahogy a Romance asszony fényképezési programja véget ér, a csoportnak egy utolsó vacsorája van együtt – természetesen a Spritz Aperol fordulójával! R asszony sokat mondott nekem ezekről a srácokról. Azt hiszem, hiányozni fog nekik!

Időközben a fedélzeten vagyok, a Stanstedből éppen a Bari Flight terminálra való leszálláskor, amikor a nap kezd beállítani.

Egyébként ez nem Bari. Ez a következő bit Harbor város, Bari -tól északra, Molfetta -nak hívják.

Ez a legelső teljes napom Olaszországban, valamint olyan, mint hazatérni. Az időjárási viszonyok tökéletesek, a Bari emberei barátságosak, és Mrs. Romance izgatottan játszik idegenvezetőt a város körül, amelyet az elmúlt néhány napon fényképezéssel töltött. A fehér falak, a kis macskaköves sikátorok és a Grand Piazzák egy lencse-duzzasztó paradicsom.

A nap végére 12½ km -nél haladunk.

Ma felkészültünk arra, hogy elhagyjuk Bari -t, és dél felé haladunk. Mielőtt elmennénk, egy kicsit vadásztak, és a haverunk, Gareth elmondta nekünk, hogy Vini e Cucina -nak hívták. Annak ellenére, hogy Gareth nem járt a Bari -ban több mint 15 éve, valami azt mondta nekem, hogy ez a hely továbbra is itt lesz.

Valóban, a Vini E Cucina ebédre nyitva van – és milyen ebéd! Nincsenek itt menük, és a konyhai területnek csak néhány választási lehetősége van, amelyekkel tárgyalni kell a pincérrel, ám a borospince stílusú boltíves mennyezetével a föld alatti terület egy gyönyörű étkezési beállítást eredményez.

Képzelheti el azokat az embereket, akik az évek során a Vini e Cucinában vacsoráztak -, valamint amint láthatod, hogy 1870 óta Osteria volt. Ez a hely érdemes vadászni.

Következő megállónk Olaszországban a gyönyörű Monopoli kikötőváros. Csak három megállás délre van a vonaton (mindegyik kb. 3 euró), valamint a part menti Puglia egyik legszebb részében vagy.

A régi város itt felmászik a víz szélére, és láthatja, hogy a halászok üzleti tevékenységükön folytatódnak, mivel ez még mindig működő halászati ​​kikötő.

A teljesen elhelyezkedő Airbnb apartman sarkán egy halkereskedő. A harapnivalók számára a Romance asszony az ajtó körül felbukkant, és nemcsak egy rendkívül barátságos regionális üzlet tulajdonosát találta meg, ugyanakkor az ingének mintájának motivációját is!

A víz felé tovább találunk egy halászat, aki eladja a fogóját. Bármi is olyan friss itt – a poliptól az óriási kagylóig. valamint a helyiek is igazán izgatottak róla!

Ahogy állunk, és csodáljuk a halászszállást, több, valamint több regionális ember gyűl össze, hogy megvásárolja azt, ami eladásra kerül. Majdnem hamisnak érzi magát, hogy ilyen közel áll az ilyen típusú életmódhoz, azonban ez Olaszország szépsége. Ez a fajta dolog naponta történik itt!

Többet láthat a Monopoli -ban az Instagram -történetünkben, amelyet szintén feltöltöttünk a Facebook -ra. Ez egy nap a Monopoli életében, és elviszi Önt azzal, amit annyit kapunk, mint amikor itt voltunk.

Nézze meg.

Ma visszatértünk a vonatra, hogy újra észak felé menjünk. Ezúttal csak egy megállóba megyünk, bár a híresen meglehetősen Polignano városába. A strand és a régi formatervezés vonzza a helyieket és a turistákat is, és láthatja, miért.

A Polignano homokkő otthonainak keskeny utcái, valamint a régi Olaszországgal ellátott séta.

Ami a strandot illeti, a kastély ősi rampartai a bal oldali sziklákba merülnek, valamint a köves strand közvetlenül az Adriai -tenger kristályvizeibe futnak. Ezek a sziklák szintén a Redbull Cliff-búvár bajnokságba tartoznak, amiről valószínűleg hallottak.

Nem tenném, de elképzelheti, hogy ez szinte ellenállhatatlan, ha egyesek egy magas sziklát akarnak le repülni a vízbe. Úgy gondolom, hogy csak egy lapáttal és egy fagylalttal is ragaszkodom!A módszerünket a tengerszintre végeztük egy mártáshoz. A víz annyira frissítő, és maga a strand – bár nem homokos – tökéletes a pihenéshez, valamint egy kis kutatás elvégzéséhez a Kobo -nál folytatott utazásunk hátralévő részében.

Az a dolog, amit szeretek a tengerparti kavicsoknál, az, hogy nem jutnak el mindenhová – ellentétben a homokkal. Kicsit csomós, hogy feküdjenek, azonban a homokból származó késleltetett kellemetlenséghez képest, ez egy kis kompromisszum!

Biztonsági másolatot készítünk a sziklákról, a délutáni nézeteket Polignano -ra vetjük fel. Az a színpad, amelyet éppen a Romance asszonytól balra építettek, valószínűleg a következő sziklabőke-kompatibilis esetében… vagy lehet, hogy koncert. Nem vagyunk biztosak! Amit megértünk, az itt felfelé néző kilátások elképesztőek.

Ahogy megnézzük a Polignano bit utcáit, látjuk ezt a bit fickót. Ha egy ideje olvasta az IG kiadásokat, akkor ismeri a póráz macskát – a Sydney -i kötött szomszédos cicát. A Leasah Cat olasz társa – az „Il Gatto Guinzaglio” – ugyanolyan imádnivaló, és úgy tűnik, hogy ugyanolyan egyszerű is. Attól tartok, hogy nem éles eszköz.

Ez a fickó viszont éles. Egy érdekes fickó, aki elégedett volt, amikor ülünk, hogy élvezzük a gyors gelato -t és az italt. Hidd el vagy sem, a 80 -as évek közepén van, és utazott a világon. Utazása azonban véget ért, amikor 12 évvel ezelőtt özvegy lett.

Mielőtt visszatérnénk a monopóliumhoz, a Mrs. Romance -hez, és én is enni kell. Amikor megint megismertük a saját tanácsunkat az olaszországi utazásról, és felfedeztünk egy olyan helyet, amely kissé távol van a turisztikai tömegtől.

Csak a Piazza -tól, valamint az óvárosból származó két utca utca, a Trattoria Casa Mia nem csak olcsóbb, étele hitelesen olasz, gyönyörű minőségű, és sokkal csendesebb, pihentető és kifinomult.

A Romance asszony Polpo (Octopus) hihetetlenül gyengéd – és most már pontosan megértjük, hogyan csinálják. A halászok órákat töltenek, akár a fából készült evezéssel, vagy a kikötő falaihoz dobva őket.

De ha lenne olyan étkezés, amelyet egész életemben megeszhetek, akkor az lenne.

Visszatérve a monopoliban, folyamatosan visszahúzódunk a kikötőbe és annak halászaiba. Olyan lenyűgöző hely, hogy figyelje a dolgok történését. A lövés utáni pillanatok után ez a fickó dobta a sekély vízbe a csónak rámpájáról, és a csalira elkészített kis halak fogásában vontatott.

Hajója – a Titti Formaggi – nem kérdés, hogy több ételt hozzon létre, hogy hamarosan felajánlja a kikötő falát. Soha nem fedeztük fel, hogy mit jelent a „Titti Formaggi”, bár van egy sajtbolt, amely pontosan ugyanazon a néven megy, tehát feltételezzük, hogy van kapcsolat.

Ez egy újabb forró nap a monopolban, valamint a helyiek itt hatályban vannak a város bit strandján. Ez homokos, bár a helyiek közül sok a hatalmas sziklákat részesíti előnyben, és a homok helyett süsse. Talán az utó utáni kellemetlenség óta, amelyet korábban említettem, vagy talán csak azt szeretik, hogy a forró kövek barbeque hatása van a kifogástalan barnákra!

Sétáltunk (megragadtunk) az összes módszert a sziklák köré a tengerpartra, valamint a vízre néző kilátással, mint ez. Teljesen tiszta, kék-zöld és rendkívül hívogató. Különösen akkor, ha a higany a 39 ° C -os jelet megsemmisíti.

Ha azonban igazán meleg, akkor az egyetlen dolog, mert gelato. Szerencsére a Romance asszony mindig végzi a gelato kutatási tanulmányát, és felfedezte a város – ha nem a bolygó – legszebb gelato -t. Itt, a Frescolatte -ban, a legőrültebb és krémes gelato -t teszik ki.

Raimondo készíti ezeket a cuccokat a bolt hátulján lévő konyhai területen, valamint ez finom. A vörös bogyó, amelyet kaptam, gyönyörű, és a pisztácia íze állandóan megváltoztatta R asszony agyhullámait. Nem értem, mit fog tenni, amikor távozunk – nem hiszem, hogy megbirkózni fog!

Szerencsére a hőmérséklet egy kicsit belemerült, tehát elvittük magunkat a kikötőben lévő regionális bárba – Malindi bár. Ez a hely kiváló Negroni -t (mindegyik BTW 4 euróért), valamint a külső ülések nagyszerű ajánlataival rendelkezik. Kihúztuk az utazási backgammonkészletünket, és megragadtam a lehetőséget, hogy stimuláljam a szivarot.

Ez egy Partagas Serie D. 5, ha érdekli. Igen, köszönöm, csodálatos volt!

Ez a hely szintén felelősségre vonja a reggeli kávéunkat – a további hiteltörténet a Malindi baristáinak tartja!

És most itt az ideje a vacsorának. Ha pizzát keres Monopoliban, akkor az egyetlen hely, ahol az AI Portici. Van egy több mint 100 pizzából származó menü, valamint egy nagyon hihetetlen sörlista is. Azt hiszem, életem hátralévő részében álmodom erről a helyről. Kiváló ételek.

Amikor Olaszországban tartózkodik, és a pincér az étkezés után javasolja Grappa -t, úgy gondolom, hogy itt van egy olyan jogszabály, amelyet kimondanának, amelyet el kell fogadnia. Különösen akkor, ha felfedeziKiszolgálnak egy hordó korú grappa-t, az úgynevezett „Barrique” -t. Sima, karamell, Woody – ez a következő szintű Grappa.

A Grappa egyébként egy olasz emésztő likőr. A szőlő szárának desztillálásából készül, hogy rendkívül erős alkoholt készítsen, mint a Schnapps vagy a cseh főzési „Slivovitz”. Hasonlóképpen az, amit Romance asszony benzinnek nevez.

Tetszik. Nagyon!

Nos, reméljük, hogy élvezte a heti IG Edition -t. Alig várhatjuk meg, hogy többet mondjunk neked arról, hogy mire készülünk, tehát maradjon velünk a leghamarabb utazási történetekről, amelyek hamarosan a gyönyörű olasz délkeleti részről érkeznek.