Pontosan megtanulja, hogyan kell merülni a merülés Fidzsi -ban

Utolsó frissítve: 2019.01.19. 2019. január 19.

A merülés megtanulása olyan, amit mindig felfedeztem, hogy nem fedezzem fel pontosan, hogyan kell csinálni. Valami mindig felmerül. Nincs pénzem, nincs olyan személyem, akivel együtt mennem, ugyanolyan elfoglalt vagyok, felfedezem, amikor Thaiföldre érkezem stb. Stb.

A tőzsdei jegyzés és tovább folytatódik.

Fidzsi körül utazva Gary-val mindenről, mindenhol, végül toltam, búvárkodtam, és búvárkodásra búvárkodtam. “Ha nem csinálod, akkor gúnyolódni fogok veled a Twitteren” – mondta. A nyilvános zavarral, valamint az ígéretével, amelyet az első merülésemre jött, megbékéltem. Felfedeztem, hogy merüljem a merülést.

A módszerünket a szigeti láncon végeztük, és felfedeztünk egy merülési boltot a Waya Lai Lai szigeten. A merülési mester, John, 13 éve búvárkodott, és a környéken a Yasawa -szigeteken néhány legjobb búvárkodás volt. Nem volt sokkal jobb idő vagy hely a tanuláshoz.

Eljött a merülési nap, valamint az edzők Gary -t, egy francia lányt, valamint én egy sekély merülésen a szigeten. Pontosan megtanították nekünk, hogyan kell lélegezni, kiegyenlíteni a fülünket, felhelyezni a felszerelést, valamint azt, hogy mit kell végezni vészhelyzetben. Mély lélegzetet vettem, arra kértem, hogy ne szerezzem meg a kanyarokat, megragadtam az oktató kezét, és elkezdtem leszállni.

Elkezdtük a merülést a felszínen, és úgy éreztem, hogy már régóta ott vagyok. Úgy éreztem, hogy leszállok. Aztán megálltam, és körülnéztem. Whoa! Víz alatt voltam. Megnéztem a mérőjemet. Öt méterre voltam a víz alatt! Folytattuk a búvárkodást, és elértük körülbelül kilenc méter mélységet. A területnek volt néhány nagy korallja, bár a halak kicsik voltak, bár színük csodálatos volt. Akkor is, mielőtt megértettem volna, vége volt. A levegő eltűnt, és ideje volt megtalálni.

A felületre érve fülről fülre vigyorogtam. – Mehetünk újra? Megkérdeztem. valamint ott volt. Rákattantam. Visszatérve a partra, elmentem Johnhoz, és egyszerűen kijelentettem: „Igaza volt. Tetszett. Megteszem a Padi tanfolyamot.

Később délután kimentünk a második merülésünkre. Új merülési barátom Irina volt, egy rossz portugál nő, aki szintén úgy döntött, hogy felfedezi a pillanat ösztönzését. John kihozott minket, és tanított nekünk néhány merülési képességet. Nagyon aggódtam, hogy a víz alatti szabályozóinkat levette. Még mindig szorongom, hogy megkapom a kanyarokat.

A Buy-ban, hogy megkapja a PADI nyíltvízi engedélyt, akkor négy merülést kell végeznie. Amellett, hogy átjuttam a víz alatti légzés iránti aggodalmamon kívül, kiderült, hogy át fogom kapni a cápákkal kapcsolatos aggodalmaimat. Amikor Belize -ben, egy nővér cápákkal teli zátonyra mentünk. Nem volt hajlandó bejutni. Nem csinálok cápákat. Megijesztenek. még akkor is, ha ártalmatlanok. valamint mi volt a harmadik számú merülés? Cápa etetés.

Kiderült, hogy a cápák nem voltak a legnagyobb problémám. Körülbelül 10 méterre lefelé Irina megpróbált megölni. Talán mindez viccelődött a jó barátjának, Paco -nak, és én is a hajókiránduláson tettem. Talán egy merülési szerető veszekedése volt. Körülbelül 10 méterre lefelé egy uszony összecsapott a foglalkozásom során, és kijött a légzési szabályozóm. Úgy éreztem, hogy pánikba kezdem, bármennyire is emlékszem a képességeimre, gyorsan felfedeztem a tartalékrendszeremet, és a száomba tettem. John az oldalamra rohant, hogy segítsen. Néhány perc múlva visszarúgva és megnyugtatva, továbbmentünk.

20 méterre lefelé egyszerűen megnézni, miért szereti mindenki merülni. A búvárkodásnak nincs semmi. A látott hal mennyisége, a kedves korall, a figyelemre méltó színek. Nem láttam a Nemo -t közel és személyes. valamint azok a zátonycápák? Kiderült, hogy valóban ártalmatlanok.

Fidzsi lehetővé tette számomra, hogy átlépjem az egyik utazási célomat. Nem értem, mire rettegtem korábban. A búvárkodás könnyű. Csak annyit kell tennie, hogy be kell lélegeznie és ki. Annak valószínűsége, hogy bármi rosszul megy, vékony sem. Mindig fent voltam, mielőtt a levegő elfogyott, és mindaddig, amíg nyugodt maradsz, rendben leszel.

Megtanulni a merülést Fidzsi -szigeteken: Költségek, logisztika és javasolt helyek merülni

A Fidzsi -i búvárkodás olcsó. Előzetes „Discover Scuba” merülési költségem 99 FJD (46 USD). Amikor megkaptam a nyitott víz merülését, csak 650 FJD (300 USD) volt, valamint négy merülést tartalmazott.

Manapság, ha Fidzsi-szigeteken szeretné megszerezni a nyíltvízi akkreditációt, akkor számítania kell, hogy körülbelül 800 FJD-t (375 USD USD) fizet-ami még mindig olcsó! A Fidzsi-szigeteken sok egyszemélyes merülés körülbelül 200 fjd-t fog fizetni személyenként, bár diszkontrátát kap a további foglaláshoz. (Egyetlen merülés körülbelül 200 FJD -t fizethet, azonban a dupla csak 300 fjd, például).

Míg a Fidzsi -szigeteken a búvárkodás egész évben látványos, április és október (tél) között a legjobb expozíció lesz.

A Fidzsi -szigetek legjobb búvárhelyei:

Yasawa -szigetek – A legjobb búvárbetegek az újszülött búvárok számára (mint én!)

Mantaray-sziget-Itt láthatsz sok manta sugarat a május-oktatás közöttOber.

Viti Levu – Ha a cápákkal merülni akar, akkor ez a hely!

TAVEUNI-Itt van a világhírű szivárvány zátony, mint a kiváló fehér fal, egy vertikális zátony, amely 25 m mély!

Bligh Waters – rengeteg élénk vadvilágot és korallot használ.

Kadavu – Itt felfedezheti a világ egyik legnagyobb akadályát!

Ha fel akarja fedezni a merülést, győződjön meg róla, hogy olyan helyen csinálja, mint Fidzsi -szigetek, Thaiföld vagy Bali, mivel ezek gazdaságosak, és a világ legjobb búvárkodásából is rendelkeznek. Fél annyira fizet, mint te, mint például az Egyesült Államok, Ausztrália vagy a Karib -térség, mégis biztonságos, kiváló minőségű búvár utasításokat kap.

Ha még nem fedezte fel a merülés merülését, akkor kell. Annyira, amennyire szerettem volna tanulni, mindig felfedeztem egy okot, mivel csak féltem. Kiderül, hogy a búvárkodás nem olyan ijesztő, és valóban egyszerűen lélegezni a víz alatt. Menj búvár merülni. Ha tudok túljutni a félelemön, akkor te is.

Foglalja le az utat Fidzsi -szigetekre: Logisztikai ötletek és trükkök
Foglalja le a járatát
Keressen megfizethető repülést a Skyscanner vagy a Momondo felhasználásával. Ők a két preferált böngésző motorom, mivel böngészik a webhelyeket, valamint a légitársaságokat szerte a világon, így mindig megérted, hogy a kő nem marad hátra.

Foglalja le szállását
Foglalhatja a hostelét a Hostelworld -nál. Ha a hostel kivételével valahol másutt szeretne maradni, használja a booking.com -ot, mivel azok következetesen a legolcsóbb árakat adják vissza a vendégházak és a megfizethető szállodák számára. A tartózkodást előnyben részesített helyem a következő:

Mantaray Island Resort – Személyes terekkel, valamint egy nagy kollégiummal ez egy kiváló hely az utazás alapjául. A terek tisztaak, valamint a személyzet hasznosak!

Ne emlékezzen az utazási biztosításra
Az utazási biztosítási fedezet biztosítja Önt a betegség, a sérülés, a lopás és a lemondások ellen. Részletes biztonság a helyzetben, bármi rosszul fordul elő. Soha nem megyek utazásra nélküle, mivel a múltban sokszor kellett felhasználnom. Tíz éve használom a World Nomádokat. A legmegfelelőbb szolgáltatást és az értéket nyújtó preferált vállalkozásom:

Biztonsági szárny (mindenki számára 70 alatt)

Biztosítsa az utazásomat (a 70 év felettiek számára)

A legjobb vállalkozást keresi, amellyel pénzt takaríthat meg?
Nézze meg az erőforrás -oldalamat a legjobb vállalkozáshoz, amelyet utazás közben használhat! Felsorolom mindazokat, amelyeket felhasználok pénzmegtakarításra, amikor utazom -, valamint azt hiszem, hogy segíteni fog neked is!

Sokkal több információt szeretne a Fidzsi -szigetekről?
Feltétlenül nézze meg a Fidzsi -szigetek robusztus útmutatóját, hogy még sokkal több tervezési tippet kapjon!