Mongol emlékek – Egy 30 napos utazási kör

, ahogyan itt, Mongólia -ban itt van, zárva áll, mindketten sokkoltak vagyunk, és nem vagyunk biztosak abban, hogy hova ment az egész hónap?! Úgy érzi, hogy csak tegnap mutattunk be Ulan Batorban egy 30 órás utazás után a transz-mongol vonaton.

Megcsináltuk! Megjelenik Ulan Batorban egy 30 órás vonatút után Pekingből
Most, amikor becsomagoljuk a hátizsákjainkat, és készítünk egy tervet az Oroszországgal folytatott utazási fejezetünkre, mindketten gondolkodunk itt az időnkben, kedves emlékekkel.

Kocsi étel szárítással a napfényben
A Mongóliában való utazás 30 napja során annyit fedeztünk fel az országról, a kultúráról és a szokásokról. Szerencsénk volt, hogy megtapasztaltuk az összes legnagyobb ünnepséget, a Naadam -ünnepséget, valamint hallhattuk a szokásos torok éneklését, valamint a törzsi táncot.

A Naadam -ünnepség látása kiemelése bármilyen típusú Mongóliába tett utazáshoz
Segítettünk egy GER fejlesztésében az alapoktól kezdve, valamint a háztartások Gers -be, akik még soha nem láttak külföldieket, miközben ajándékokat, ételeket és vendégszeretetet mutatnak be.

Néhány olyan barátságos regionális ember, akit itt, Mongóliában elégedettünk, mi voltunk
Hatalmas piacokkal navigáltuk a módszerünket, és elgondolkodtunk a múltban a Nemzeti Múzeumokban.

A Gobi sivatagban található dinoszaurusz
Lovakkal lovagoltunk kanyonokkal, és hatalmas homokdűnékkel mászott fel a különféle Gobi -sivatagban. A 6 napos mongol sivatagi kirándulásunk nagyon szórakoztató volt, valamint olyan élmény, amelyet soha nem fogunk elfelejteni.

A gobi sivatag szenzációs homokdűencei
Használtunk egy iránytűt és egy térképet, hogy függetlenül navigáljunk módszerünkben egy epikus 8 napos kirándulással a Chulut folyó mentén. Halsoltunk, táboroztunk, kirándultunk, és mindenféle terepen sétáltunk … miközben tartós esőzéseket tartott.

Túrázás, trekking, horgászat és kemping a Chulut folyó mentén

Láttuk a kolostorokat, a hegyeket, a tevéket, valamint a lovakat, a fényes tavakat, valamint a rohanó folyókat.

Gyönyörű Tsagaan Nuur (Fehér -tó) Mongóliában
Sokkal több kecskével, tehenekkel, jakokkal és juhokkal találkoztunk, mint amennyire esetleg számíthatunk, és szemtanúja volt egy vad bagolynak, amelyet megmentünk az éhes sasoktól, valamint a sólymoktól.

Gyönyörű (de megkövesedett) bagoly – napi időkben sasok és sólymok támadtak meg
Titkos húsokat, valamint bármilyen formájú, méretű és ízű tejtermékeket ettünk, amelyek miatt a komolyan furcsa utcai ételek finomnak tűntek! Mintát vettünk néhány komolyan hatékony regionális likőrből, és szimatoltunk néhány vázlatos tubát.

Tejtermékek, lóhús, tubák palack, valamint frissen elpusztult juhok
Ger táborokban, vendégházakban, kísértetjárta szállodákban, hostelekben, valamint a csillagok alatt táboroztunk.

Meleg és kényelmes gerünk éjszakára!

Bus, kisteherautó, teve, ló, jármű és vonaton lovagoltunk.

Tevéket lovagolni a homokdűnékbe a gobi sivatagban
Néhány fantasztikus embert kielégítettünk, és semmi sem volt pozitív tapasztalata ebben a felfedezetlen, vad országban.

Mongólia népe semmi sem volt vendégszerető, barátságos és barátságos
Az itt, Mongóliában eltöltött idő rendkívül felejthetetlen, és bár sajnálatos módon búcsút mondunk, megértjük, hogy hamarosan visszatérünk ehhez a misztikus országhoz.

Alig várhatjuk meg, hogy visszatérjünk Mongóliába !!

Itt az ideje, hogy elinduljunk az utazásaink következő szakaszába, ugrálunk a transz-szibériai vonaton, valamint a 30 órás utazást a népszerű és a gyönyörű Baikal-tó felé tartjuk!

A Mongóliába való utazásról szóló sokkal további információkért ellenőrizze a Mongólia hátizsákos útmutatóját.

Sokkal több Mongólia utazási blog

Tetszik? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, valamint más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt jelzi, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.