Megkezdődik egy video műhely, egy japán ünnep és a Sydney divathét

Nagyon nehéznek tartom a fejem körül, hogy a következő alkalommal, amikor az IG -kiadásunkat írom, egy másik féltekén leszünk.

Mrs. Romance és én pár hónapig visszamegyünk az Egyesült Királyságba … holnap! Olyan régóta fontolóra vette, hogy mindketten visszatértünk, plusz van néhány terve, hogy Európában utazzunk.

És-mintha sokkal több segítségre lenne szüksége, R asszony egy hetes funkcionális fényképezési tanfolyamon is folytatódik, hogy megtanulja, hogyan kell lőni. Azt hiszem, sokkal többre van szükségem, mint ő!

Ez lesz a leghosszabb utazás, amelyet együtt fogunk tenni, figyelembe véve, hogy régen Ausztráliában telepedettünk. Mindketten valóban eksztikusak vagyunk benne, de ugyanakkor van egy kis aggodalom a levegőben.

Még mindig elvégeznie kell a munkát.

Reméljük, hogy örülni fog ebben az IG -kiadásban. Van néhány nagyszerű ötlet a Sydney Eats -hoz és italokhoz, valamint néhány fantasztikus tippet a jobb videó készítéséhez.

Egészségére

Jim & Christina x

Nem hiszem, hogy van egy olyan idő, amikor ennek a hídnak a látványa unalmas vagy kevésbé szép. Hacsak nem festi. Nyilvánvaló, hogy a festők a híd végére érkeztek, itt az ideje, hogy visszatérjenek a kezdetre, és új keféket kitörjenek! Ez egy véget nem érő munka!

Nagyon örülök, hogy csak élvezem, hogy a nap lemegy mögötte.

Ma a Sydney városházaban vagyunk, amikor a Head On Photo Fesztivál részeként a videó felvételéről tanulunk. Az elmélet és a funkcionális tanulás keverékével egy teljes napi leckét kapunk a kiváló Michaela Skovranova és az Olympus kamerákból. Alig várom, hogy egy kicsit jobban megismerjem az Olympus bütyöket.

Kint vagyunk, hogy felkészüljünk arra, hogy a gyakorlatba lépjünk, néhány olyan készség, amelyet Michaela tanított nekünk. Megvan velünk a cheat lapjaink is, amelyek apró információkat tartalmaznak, mint például:

– Használjon FullHD videó képességekkel rendelkező bütyköt
– Használjon egy 10. osztályú memóriakártyát (ez rájuk írt), vagy gyorsabb a videóhoz. Bármi, ami 10 -nél lassabb, nem lesz képes lépést tartani a fényképezőgép adataival.
– Normál felvételekhez állítsa a bütyköt másodpercenként 25 képkocka (1/50 másodperc)
– A lassú mozgáshoz állítsa azt 50 képkocka/másodpercre (1/100 másodperc). Ez legfeljebb legfeljebb félsebességű lassú-mo.
– ISO videóhoz – Használjon 160, 320 vagy 640.

Sokkal több van a videó készítéséhez, mint a Stills, de ha helyesen kapod, fogadok, hogy csodálatosnak tűnik!

Annyira jó, hogy a profi segítségével gyakorolhatjuk a készségeket. Ráadásul az osztály minden embere rajongó, és más fantasztikus képességekkel is rendelkezik. A csoportban a tudásmegosztás lenyűgöző.

Hidd el vagy sem, ez egy teljes méretű kamera. Ez az OM-D E-M1 Olympus tükör nélküli kamera, és valójában nagyobb, mint Mrs. Romanceé. Ez egy szép kis készlet – sajnos a mutáns kezem, úgy néz ki, mint egy játék.

Ma is a kézi beállításokkal játszunk a kameráinkon, ami valóban kihívást jelent. A fókusz, a fehér egyensúly és az expozíció megismerése ideális, miközben a bütyköt még mindig megőrzi, és megőrzi a szöget, hogy fáj a fejem!

De azt hiszem, kaptunk néhány jó felvételt egy gyors színfalak mögött: Vid:

A Romance és Mrs. (@mrandmrsromance) által 2017. május 13 -án, 17:19 PDT -vel osztott üzenet

Körülbelül 25 perc alatt szerkesztettem ezt, csak az iMovie -n – azt hiszem, elég jól összejött.

Ma este – közvetlenül az Olympus videó műhely után – a Surry Hills -ben vagyunk vacsorázni néhány nagyon jó barátunkkal. Stevie és Mel a Stevie English Hair -ból, Paul és Ewelina a Refoilból félelmetes emberek. Összeállunk, amikor csak tudunk.

Kicsit rutinszerűvé vált, hogy találkozzon a Devonshire Street -i Suzuya japán étteremben. Ez egy igazi drágakő és meglepően olcsó. És öntik a sört, mint a fagylalt!

Ha lehetősége van arra, hogy eljöjjön Suzuya -ba, ügyeljen arra, hogy megvásárolja a Miso padlizsánt, ha semmi más. Ez elképesztő!

Ma a Romance asszony a Sydney Fashion Week nyitónapjának hátsó szakasza. Az MBFWA évente rendkívüli show -t rendez. Nagyon szerencsés voltam, hogy Milánóban voltam, amikor a Mercedes Benz divathét Olaszországban volt. Csak izgalmas.

Csak a ház előadásának elejét láttam. A Romance asszony – a haja romantikus képességében – a színfalak mögül jelent, ami még sokkal érdekesebb lenne.

Ma este a Romance asszony ki van a városban nélkülem. Találkozik a bájos társunkkal, Stacey -vel. Egy másik Sydney rejtett gyöngyszemén vannak: Hacienda Bar.

Ez a bár a kör alakú rakpartra néz ki, fantasztikus kilátással a kikötőre és a hídra. Nem sok ember tud erről a helyről, annak ellenére, hogy a város egyik legforgalmasabb részén található. Nézze meg nagyszerű koktélokat, ételeket és – természetesen – kilátásokat!

17 éve éltem Sydney -ben – és Romance asszony itt született, tehát kissé hosszabb ideig volt Sydney -ben -, de egyikünk sem unatkozik, hogy megnézze ezt a várost, amikor úgy néz ki.

Ma reggel felzárkózunk a kiváló barátunkkal, Tash-nál az Euforibanegy kávézó Balmainban. Ő és Romance asszony a vegetáriánus reggelit választották – azt hiszem, Halloumi miatt!

Elmentem a blatért, mert a szalonna, a saláta, az avokádó és a paradicsom… nos, csak az.

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időben, a nagyon szeretett utazási célpontjainkhoz, amelyek soha nem látott fotóinkat használnak. Itt nézünk vissza ezen a héten.

A Gaya -sziget – a legnagyobb sziget Kota Kinabalu partjainál, Sabah -ban, a malajziai Borneo – egy gyönyörű hely. Van néhány hely itt maradni, de a Gaya Island Resortnak a legjobbnak kell lennie.

Még egy gyönyörű tengerparti pikniket is felállítottak, hogy örömet szerezzenek a romantika maximalizálásához. Ez része a Sabah gyors utazási tervének.

Szintén a Gaya Island Resortban található a gyógyfürdő, ahol szerintem találtam Nirvana -t. A masszázs, ami itt volt, minden túlmutatott. Esőerdők hangjai, tiszta levegő és a legjobb trópusi hőmérséklet, valamint egy igazán kivételes masszázskezelés veszi körül. Boldogság.

Nézze meg, mire kerültünk még Borneóban a Sabah alapvető útmutatójával.

Tényleg készen állunk az európai utazásra! Felfedezzük, hogy mi legyen Sydney sok angol külvárosában – Balmain East – megtaláltuk ezt a régi templomot. Alig várom, hogy sokkal sokkal több építészetet láthassunk ilyen hamar!

A Romance asszony ismét felgyorsítja az ajtó fényképezési képességeit. Ez egy olyan téma, amelyet az összes utazási fotóján futtat, és az egyik nagyon szeretett ötletünk az utazási fényképezés javításához.

Nézze meg ezt a helyet egy (sokkal nagyobb) üzenethez az összes fotózási ötletünkről, hogy az utazási pillanatokat a következő szintre vezesse.

Reméljük, hogy örömmel fogadta el a heti IG Edition -t. Hamarosan újra találkozunk.